wtorek, 21 stycznia 2014

Recencja - Biustonosz Adidas Supernova Racer Bra i co jeść po treningu ?


Cześć :)

Dotarł do mnie zamówiony biustonosz o którym wspominałam w jednym z poprzednich wpisów.

Kolor fioletowy - dokładnie taki jak na zdjęciu. Niestety kosztował mnie trochę złotówek, ale myślę, że było warto. Zwłaszcza, że jest wyprzedaż :)



http://www.fitnesstrening.pl/product-pol-20128-biustonosz-do-biegania-ADIDAS-SUPERNOVA-RACER-BRA.html
Nie wiem czemu zdjęcie samo się obraca po dodaniu, ale na komputerze jest normalnie.. ciekawostka :D


Odbyłam dziś pierwszy trening w tym takim urządzeniu własnie..
Przede wszystkim efekt jaki zauważyłam u siebie to efekt psychologiczny! Pozytywny oczywiście.
Poczułam się jak prawdziwy sportowiec i jakoś od razu więcej siły miałam :D

Kwestia wygody.. w sumie wygodny :) Podtrzymuje to co ma podtrzymywać i nie spłaszcza zbyt ;)

Ćwiczy się dobrze, urządzenie przewiewne.. polecam generalnie taki zakup :)
Gdyby nie ta cena już bym sobie ze 3 kupiła dodatkowe ;P
 
Niestety bloga trochę ostatnio zaniedbuje, bo pracuję dużo, po pracy trening, wracam, zjadam, szykuję posiłki na następny dzień, chwilę pogapię się w komputer i właściwie muszę iść już spać.. Mam nadzieję, że niedługo się to troche wszystko ustabilizuje.. Jeszcze do tego sesja na uczelni. Ale będzie dobrze, a co!
Zaczęłam już odkładać na mój kurs fitnessu.. Myślę o nim tak na jesień - wprawię się w formę i w ogóle..


I znalazłam w internecie wlasnie ciekawy filmik o posiłkach, co jeść gdy ćwiczymy.. zobaczcie sami :)


A teraz dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Słyszałam ostatnio przepis na fantastyczną zupę brokułową z orzechami brazylijskimi. Ktoś zainteresowany?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.kuchniaplus.pl/przepisy/przepisy-kulinarne-kuchni-plus/zupa-brokulowa-z-orzechami-brazylijskimi_8948.html

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! :) Wpadaj częściej... :)