czwartek, 12 grudnia 2013

Trening w domu dla każdego.

Dzisiaj nie poszłam na fitness i postanowiłam nadrobić trochę zaległości i poruszać się w domu.

Prosty trening, myślę, że dla każdego pod kierownictwem MEL B.

1. Cardio - 15 minut.



2. Brzuch - 10 minut.



3. Pośladki - 10 minut.



4. Rozciąganie we własnym zakresie.

Na całość poświęciłam około 40 minut, do tego po zakończonych ćwiczeniach pograłam w Sports Champion 2 - strzelanie z łuku, golf i tenis przez około godzinę.

Powiem wam, że się nieźle spociłam, ostatnio spadła mi trochę forma, bo mniej ćwiczę przez nową pracę, siedzę tam po 11h stąd też mało na blogu udostępniam.
Ale mam nadzieję, że wkrótce się wszystko unormuje.

Z takich ćwiczeń dostępnych na youtube próbowałam jeszcze trening z Ewą Chodakowską ze 2 razy kiedyś - przerobiłam całe 35 minut dostępne na YT, też całkiem niezłe, ale po tym czasie byłam zaskoczona, że to już koniec?!

Polecacie jeszcze jakieś ciekawe treningi, które można samemu spokojnie robić w domu?

3 komentarze:

  1. Mel B świetnie prowadzi zajęcia :) Również miałam przyjemność ćwiczyć w domu w jej towarzystwie :) Szczególnie polecam 10 minutowe treningi na mięśnie brzucha i pośladków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trenigu nog od brown ci brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! :) Wpadaj częściej... :)