poniedziałek, 21 października 2013

Jak tu znaleźć czas na zdrową żywność?

Dużo osób twierdzi, że ma mało czasu na przygotowanie posiłków (a jak nie przygotują nic to muszą coś niezdrowego kupić ;) )

Ja właśnie skończyłam przygotowywać obiad na jutro do pracy i powiem wam, że dla chcącego nic trudnego.

Może to nie jest jakiś obiad wysokich lotów, ale wystarczy jako posiłek w pracy, przed fitnessem ;).


Wystarczy ugotować na przykład brązowy ryż lub jakiś makaron pełnoziarnisty,
dzień wcześniej przyprawiamy sobie mięsko lub rozmrażamy rybę,
warzywa możemy mieć z mrożonki lub też posiekać świeże.


Ja właśnie taki obiad robię około 20 minut. (Wiecie, że przerwa w Na wspólnej trwa 15 :D ? )
Przykład poniżej :)

1. Posiekałam warzywa (papryka czerwona, papryka zielona, cebula, kukurydza) i podsmażyłam



2. Pokroiłam mięso (pierś z kurczaka) i usmażyłam (niestety tutaj akurat na tłuszczu choć zazwyczaj robię to bez)

3. Ryż brązowy miałam już wcześniej ugotowany

i pakuję - pudełeczka i waga :)






Porcjuję po równo dla siebie i mamy albo na dwa dni:)




Smacznego :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! :) Wpadaj częściej... :)