piątek, 11 października 2013

Pierwszy wpis - moje początki

Witam serdecznie.
Mam na imię Adrianna i od pewnego czasu interesuje się zdrowym trybem życia, głównie fitnessem i zdrową żywnością :) 

Chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami, inspiracjami, przepisami, zdjęciami.
 Mam nadzieję, że treść bloga będzie ciekawa dla szerszego grona odbiorców, jestem również otwarta na uwagi oraz sugestie. Jeżeli chcecie by wasz przepis został opublikowany, wasze zdjęcie motywujące czy cokolwiek ciekawego proszę o wysłanie na mojego maila fitnessdietmotivation@gmail.com 

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello everyone :)
My name is Adrianna and I am interested in healthy life, mainly fitness and also healthy food.

I would like to share with you my inspirations, recpits, photos.
I hope thath you will find something interesting for you, I am open to your suggestions.
If you want to share something with me and others please comment or send it to my e-mail fitnessdietmotivation@gmail.com.

Greeting and have a nice reading !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! :) Wpadaj częściej... :)